Tuesday, January 1, 2013

Vous Êtes

This is the first piece that I'm releasing on this blog.
I hope it encompasses at least a fraction of the purpose that I hope to portray through this blog.
I found the inspiration for both the blog name and this piece through a song called, "Vous Êtes Mon Coure" by Gungor.

 Vous Êtes
 
Vous êtes mon cœur
You are my heart
Vous êtes ma vie
You are my life

Vous êtes mon tous
You are my all
Vous êtes mon tout
You are my everything

Vous êtes mon abri
You are my refuge
Vous êtes ma force
You are my strength

Vous êtes mon espoir
You are my hope
Vous êtes mon secours
You are my salvation

Vous êtes mon trésor
You are my treasure
Vous êtes mon seul
You are my only

Vous êtes ma paix
You are my peace
Vous êtes mon repos
You are my rest

Vous êtes mon amour
You are my love
Vous êtes mon cœur
You are my heart

2 comments:

  1. I like this. When I looked up "you are my salvation" it translated as "mon salut" Mon secours translates as "my help." Just letting you know.

    ReplyDelete